torstai 22. huhtikuuta 2010

Ankaraa itsetutkistelua

Miksi, oi miksi on niin, että blogin tunnistelistalla työ on kärkipäässä. Ihan kuin minulla ei olisi muuta kerrottavaa kuin työasiat. Rehellisesti sanoen olen sitäpaitsi yrittänyt minimoida töistä puhumista. Onhan minulla nyt muutakin elämää...ainakin toivottavasti. Harrastukset- nimistä tunnistetta esimerkiksi ei ole ollenkaan, mikä saattaa olla huono merkki. Jostain asiasta olisi kiva olla oikein innostunut. Ehkä minun pitäisi etsiä netistä joku "löydä omin harrastuksesi"-testi.

Onneksi liikuntakin on listalla aika kärkipäässä. Olen siis ainakin haaveillut liikunnasta, vaikka en olisi sitä paljoa harrastanutkaan. Onhan sekin nyt jo jotain. Ja kirjoista olen ihan oikeasti kiinnostunut. Siis olen myös lukenut niitä viime aikoina, enkä vain puhunut niistä. Mutta ei pelkkä lukeminen kyllä riitä harrastukseksi. Täytyyhän nyt muutakin olla.

Olen haaveillut jotakin ilosta ja rentoutumisesta. Edellinen viitannee kohdallani jonkinlaiseen ajatustoimintaan ja jälkimmäinen lievään väsymykseen. Nythän on onneksi kesä tulossa, joten iloa ja rentoutusta on näkyvissäkin. Toivottavasti ajatustoimintakaan ei tyrehdy ihan kokonaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti